Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Répás banános keksz

2020. április 30. - S.Viendo

Ezt a nasit most készítettem másodszor, mert a családnál igen nagy sikere lett, és szerintem ezután is mindig el fogom készíteni. Az a jó benne, hogy ez tényleg egy egészséges nassonlnivaló, ugyanis hozzáadott finomított cukrot nem tartalmaz, azaz édes ízét a benne lévő gyümölcsök adják. 
20200429_155400.png

A recept az eggyel előbbi posztban említett szakácskönyvből való, amit majd be is fogok mutatni itt a blogon. Ezt a kekszet többek közt azért szeretem, mert amellett, hogy nagyon finom, pillanatok alatt össze lehet állítani, a többi már csak a sütő dolga. :-)

Hozzávalók:

2 db érett banán
1 db sárgarépa
2 púpozott ek mogyoróvaj
fél tk fahéj
100 g mazsola
2 ek juharszirup
125 g zabpehely
2 ek kókuszolaj

Elkészítés:

A banánokat megszabadítottam a héjuktól, és egy villával szétnyomkodtam őket. A sárgarépát megpucoltam és sajtreszelőn lereszeltem. Ezekhez hozzáadtam az összes többi összetevőt, majd jól elkevertem. Ezután vizes kézzel egyforma méretű kis labdacsokat formáztam, amiket egy sütőpapírral bélelt tepsire tettem. 180 fokra előmelegített sütőben 20-25 percig sütöttem, majd miután kész lettek, hagytam őket teljesen kihűlni.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8815650434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása