Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Tormás céklasaláta

2020. április 26. - S.Viendo

Ez egy nyers, majdnem vegán recept, de ki akarok kísérletezni és próbálni majd egy teljesen vegán verziót is. A nagyszerűsége az egyszerűségében rejlik, azaz hogy nem tartalmaz sok összetevőt és így is nagyon finom. Én rozsos kenyérre pakoltam, és főtt tojással, kígyóuborkával, koktélparadicsommal, újhagymával fogyasztottam.

Hozzávalók:

2 db cékla
kb. 2-5 centis torma darab
néhány kanál vegán majonéz
só ízlés szerint

Elkészítés:

A céklákat és a tormát megpucoltam, megmostam, és sajtreszelőn lereszeltem, majd összekevertem a majonézzel, végül megsóztam.

Jó étvágyat!

A nyers tormával vigyázni kell, mert rendkívül erős, csípős az aromája, és a vöröshagymához hasonlóan nem csak evés, de még reszelés közben is képes könnyeket csalni a szemünkbe. A salátába csak annyit érdemes rakni, amennyi még nem lesz túl zavaró, és még ehető az étel. Én szeretem a csípőst, úgyhogy bevállaltam az öt centis tormadarabot.

Kép egyelőre nincs, pedig olyan gyönyörű színe lett!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9515643160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása