Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán paprikás krumpli

2020. április 25. - S.Viendo

Már nagyon régen nem ettem paprikás krumplit, pláne olyat, amiben hús van, így elérkezettnek láttam az időt arra, hogy most készítsek egy húsmentes verziót. Az itthon lévő maradék krumplit el kellett használni, úgyhogy ez az egyszerű, ám annál ízletesebb étel készült belőle. A receptet itt találtam, de szokás szerint átformáltam kicsit a saját ízlésem szerint.
20200425_131913.png

Hozzávalók:

2 db nagyobb vöröshagyma
1-1,5 kg burgonya
5 karika csípős zöldpaprika
1 db nagyobb paradicsom
3 kk pirospaprika
só, bors
3 db babérlevél
vegeta
3-4 ek olívaolaj

Elkészítés:

A vöröshagymát megpucoltam, megmostam, felkockáztam, majd az olajon üvegesre pirítottam, közben beledobtam a paprika karikákat és a feldarabolt paradicsomot is. Pár perc után megszórtam pirospaprikával, sóztam, borsoztam és beletettem a felkockázott burgonyát. Felöntöttem annyi vízzel, amennyi ellepte, rádobtam a babérleveleket, megszórtam egy kevés vegetával és lassú tűzön, fedő alatt, kb. 20-25 perc alatt készre főztem. Csemegeuborkával és rozsos kenyérrel tálaltam.

Jó étvágyat!

Nekem a paprikás krumpli akkor jó, amikor a leve eléggé "szottyos" lesz, tehát olyan, hogy a fele krumpli szétfőtt, a másik fele pedig puha és a krumplidarabok egyben maradtak. Ehhez az kell, hogy daraboláskor a krumplik egy részét kisebb szeletekre vágom.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2015640350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása