Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Húsvétolás

2020. április 12. - S.Viendo

Úgy tűnik, most aztán magyarázkodhatok... :-) Pedig nem aljasodtam le teljesen, de igaz ami igaz, az az egy pohár vörösbor tényleg a fejembe szállt tegnapelőtt...

Magyarázkodhatok, mert azt írtam, ha tegnap nem írok, akkor túlzásokba estem és biztos kiütött a bor. Nos, hát valójában nem ütött ki, csak nagyon elfoglaltak voltunk, és nem értem rá blogolni. Közben Húsvét is lett, úgyhogy meg kellett enni a sonkát és a tojásokat, na meg majonézes tormát kellett készíteni.

Malac húst már nagyon rég ettem és nincs is tervben besűríteni a fogyasztását, de mivel sonka nélkül nem Húsvét a Húsvét, ezúttal kivételt tettem. Ezt főleg azért tudtam megtenni, mert a hús megbízható forrásból származik, a tojásokkal együtt. A majonézes torma sem teljesen bolti, csak ami a majonéz részét illeti, mert a nyers tormát én pucoltam meg és aprítottam fel, hogy aztán összekeverhessem őket. 

Minden jól sikerült, kellemes volt az idő, megfogott minket picit a Nap, és még futottam is, ahogy azt korábban elterveztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5515608628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása