Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Borozgatás

2020. április 10. - S.Viendo

Nyitottunk egy üveg vörösbort. Már jó ideje nem ittam semmiféle alkoholt, de a vörösbor állítólag igen jótékony hatással van a szervezetre. Amikor terhes voltam, még az orvosom is ajánlotta, hogy igyak néha egy-egy ujjnyit, de én inkább nem tettem, mert attól féltem, hogy megárt a magzatnak.

Nem ünneplünk most semmit, nincs semmilyen különleges apropója, hogy kinyitottuk az üveget, egyszerűen csak megkívántuk a férjemmel. Én olyan régen nem ittam, hogy már egy korty után is úgy éreztem, hogy a fejembe szállt, legalábbis minimálisan. Nem tervezek túlzásokba esni, ha holnap nem írok, akkor az azt jelenti, hogy mégis sikerült, de persze nyilván nem ez a cél. :-))

Jobb ha az embernek tiszta a feje és tud magáról, ám a becsípéssel még amúgy nincs semmi komoly probléma. Ha nem lenne pici gyerekem, nem érdekelne, de most hogy már anya lettem, felelősséggel tartozom érte. Nem engedhetem meg magamnak, hogy bármi történjen velem, ami meggátol abban, hogy a segítségére siessek, ha szüksége van rám!

Az alkohol oldja a feszültséget, ellazít, a vörösbornak pedig emellett sok más jótékony hatása is van, amivel tele van az internet és a média, tehát akit érdekel, utána tud nézni. Már csak emiatt is érdemes inni néha napján, na meg a különböző féle zamatok megízleléséért.

Nagy kedvencem egyébként a forralt bor, ami elmegy egy kicsit édesebb irányba, és erre ha még pluszba rájön az adventi hangulat, akkor számomra teljes az öröm. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8215603226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása