Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vitamin start!

2020. április 08. - S.Viendo

Nos, ma elkezdtem az igazi vitaminok szedését, ahogy eredetileg is elterveztem, amelyben tesóm segített, akinek ez úton is köszönöm szépen ezt! Azért írom így, hogy igazi, mert életem során én is - ahogy mindenki - szedtem már sokféle vitamint, de ezek többnyire olyanok voltak, amelyeket gyógyszertárból vásárol az ember. Nincs ezzel semmi gond, biztosan jók azok is, csak azok nagy részét szintetikus módon állítják elő. Ez az oldal tökéletesen leírja ennek a lényegét.

Én rengeteg fajta vitaminkészítményt kipróbáltam már, szedtem külön-külön is a vitaminokat, hogy pl. önmagában csak C-vitamint, vagy csak D-vitamint, de úgy igazán sosem jártam utána. Sosem voltam vele teljesen tisztában, hogy amit beszedek, az elegendő mennyiség-e számomra az adott vitaminból, vagy megfelelően hasznosul-e a szervezetemben, esetleg milyen egyéb összetevőket tartalmaz.

Hát most utánanéztem! Nem csak C vagy nem csak D vitaminra van szüksége az emberi szervezetnek, mert ahhoz hogy ezek optimálisan felszívódhassanak, más egyéb anyagok is kellenek, pl. enzimek. Ezeket azonban bizonyos készítmények nem tartalmazzák, csak az adott vitaminmolekulát, ellentétben más természetes vitaminforrásokkal. Így szerintem felesleges is szedni őket, vagy inkább fizetni értük, hiszen ami nem hasznosul, azt a szervezetünk kiüríti.

Azt mondják, a természetes élelmiszerekkel képtelenség napi szinten bevinni a szükséges vitaminokat, mert ehhez óriási mennyiségeket kellene fogyasztani belőlük. Maradnak tehát a vitaminkészítmények, multivitaminok, amikből több ezer fajta létezik világszerte. Az, hogy ezek tényleg egytől egyig mind jók, arra nincsen semmiféle garancia. Ezért ember legyen a talpán, aki meg tudja találni ezekből a számára legmegfelelőbbet! 

Én most úgy döntöttem, hogy egy magyar vitaminkészítményt próbálok ki, amelyben nagy mennyiségű vitaminok, ásványi anyagok és nyomelemek vannak. A gyártó szerint ezeket az összetevőket termékeik olyan formában és arányban tartalmazzák, ahogy azok természetes élelmiszereinkben is előfordulnak.

Indul tehát a 30 napos teszt, és kíváncsian várom a hatást! 

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr4015598786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása