Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Kínai zöldséges tészta

2020. április 05. - S.Viendo

Hogy mennyi köze van a receptemnek a kínai éttermekben felszolgált tésztához, azt nem tudom, mindenesetre én elkészítettem a saját verziómat. Ebben a zöldségek dominálnak inkább, és a tésztát nem öntöttem úgy nyakon a szójaszósszal, ahogy szokták.

Hozzávalók:

15 dkg zöldborsó
5 db kisebb sárgarépa
3 db közepes vöröshagyma
1/8-ad lilakáposzta
1/8-ad fehérkáposzta
250 g spagetti tészta
szójaszósz

olívaolaj

Elkészítés:

A zöldségeket megtisztítottam, megmostam, majd vékony szeletekre vágtam, kivéve a sárgarépát, mert azt felkarikáztam. Egy wok-ban olívaolajat hevítettem, és megsütöttem rajta a hagymát, a sárgarépát, és a káposztákat, aztán felöntöttem egy kevéske vízzel. Hagytam párolódni az egészet, hadd puhuljanak meg a zöldségek, utána a zöldborsót is beletettem, és addig főztem, míg kissé ráncos nem lett. Ezután levettem a fedőt, megsóztam, és hagytam, hogy teljesen elpárologjon a leve.

Közben elkezdtem egy serpenyőben a tésztát olívaolajon pirítani kis adagokban. Mindig mikor megsült egy adag, kivettem, és beleraktam a következőt. Amikor mind megsültek, visszatettem őket a serpenyőbe, felöntöttem vízzel és a szójaszósszal, majd letakartam egy fedővel. Magas hőfokon kezdtem főzni, majd felforraltam, és vártam, amíg a tészta teljesen meg nem puhult, addigra el is főtte a levét.

Ekkor hozzáadtam a zöldségekhez, és jól összekevertem, utólag is raktam hozzá egy kis szójaszószt.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr10015593220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása