Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Indiai zöldbab bulgurral

2020. április 04. - S.Viendo

Megint egy recept jön. :-) Valami gyorsat és finomat akartam készíteni, amiből a lányom is tud enni, aki egyébként szerencsére igen jó evő és imádja, ha valami új, és kicsit pikánsabb ízt kóstol.

Így esett a választásom erre a receptre, amit egy könyvben olvastam, viszont megtaláltam az interneten is. Szokásomhoz híven egy kicsit átdolgoztam, de így is nagyon finom lett. :-)

Hozzávalók:

1 ek olívaolaj
2 ek friss gyömbér
1 kk koriandermag
30 dkg zöldbab
6 db koktélparadicsom
fél citrom leve
só, bors

Elkészítés:

Egy lábasban felhevítettem az olívaolajat, közben lereszeltem a gyömbért és az olajhoz adtam az őrölt koriandermaggal együtt. Pár percig pirítottam, majd hozzádobtam a zöldbabot, sóztam, borsoztam és miután a bab megpuhult, hozzáadtam a felezett koktélparadicsomokat is. Miután a paradicsom levet eresztett, felöntöttem az egészet egy kis házi készítésű natúr paradicsomlével, és így pároltam tovább pár percig. Később levettem a fedőt, és hagytam, hogy lassan elpárologjon a lé egy része. Kifacsartam egy fél citromot, és beleöntöttem, elkavartam a levét.

Bulgurt főztem hozzá, és így lett egy finom, laktató főétel belőle. :-)

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9415590940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása