Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Hiányos csomag

2020. április 03. - S.Viendo

A rosszullét tünetei tegnap is jelentkeztek, de már kicsit enyhébb formában. Nem ezért nem írtam most, hanem csak nem igazán volt mit megosztani. Mindössze annyi történt, hogy két hét után megérkezett végre a csomagom, amit internetről rendeltem. A csomagban élelmiszerek voltak, amik a napi megélhetéshez szükségesek, és eddig bármi amit rendeltem, minden kifogástalanul érkezett, de ezzel volt egy kis gond.

A futár persze előre felhívta a figyelmem, hogy mire számíthatok, azaz hogy kiszakadt az egyik zacskó, amiben gabonapelyhek voltak, és kb. az ötöd része hiányzik belőle. Megkérdezte, így is átveszem-e a dobozt, amire igen volt a válaszom, mivel már annak is örültem, hogy egyáltalán megérkezett hozzám. A kiszakadt zacskót berakták egy borítékba, és leragasztották, én meg majd eldöntöm, mi legyen vele.

Ilyesmi bármikor, bárkivel előfordulhat nyilván, de én ezt most ennek a vészhelyzetnek, vagy inkább pániknak tudom be, hogy az emberek kapkodnak, nem figyelnek oda.

Remélem, hogy hamar le fog csengeni ez... 

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6415587240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása