Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Hullámvölgy

2020. március 29. - S.Viendo

Nehéz az elmúlt két nap történéseit összefoglalni, pláne hogy ma reggel nem voltam topon, azaz nem indult túl jól a napom.

Ez leginkább annak köszönhető, hogy sűrűn szaladgáltam a wc-re. Hol ez, hol az miatt, ezt mindenkinek a fantáziájára bíznám, de a legjobb, ha inkább a nevén nevezem őket: felfázás és hasmenés. 2 hónapja tartom az étrendemet, 12 napja csikungozok, és tegnap futottam egy kört, hogy megnézzem, hogy bírom. Talán ez hozta ki, talán más, talán méregtelenít a szervezetem, vagy csak a hormonok játszadoznak velem.

Régen is volt ilyen, de akkor rögtön abbahagytam mindent, ami az egészséges életmóddal kapcsolatos, így sose tudtam meg, mi lett volna ha...? Mi lett volna, ha végig tudom csinálni, amit elkezdtem, vagy legalábbis ha huzamosabb ideig alkalmazom, hogy látható eredményei legyenek? Mert ez minden, csak nem eredmény. Most úgy döntöttem, hogy bármi is lesz, folytatom. Bármilyen akadály gördüljön elém, nem adom fel, nem futamodok meg!

Azt mondják, a látható javuláshoz minimum 3-4 hónapra van szükség, de gondolom ez egyénenként változó. Akárhogy is, szerintem még túl rövid ideje kezdtem el, és eddig csakis a jótékony hatásait éreztem, ezért nem létezik, hogy ez az incidens annak a jele, hogy abba kéne hagynom. Persze egy ilyen eset elég megterhelő a szervezet számára és nehéz visszaállni az egy nappal korábbi állapotra. Ilyenkor még az étvágy is elmegy, rendetlenkedik a gyomor, lefárad az egész test.

Muszáj megtanulni ezt is kezelni, valahogy ki kell védeni, hogy rendellenesen működjenek a dolgok, és ez a legnehezebb, de nem lehetetlen!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6215570534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása