Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Türelem

2020. március 20. - S.Viendo
Mennyi mindenhez, és legfőképp mindenkihez van szükség erre, te jó ég! Aki türelmes bír maradni, egy sor problémától, idegeskedéstől, stressztől kíméli meg magát. Ami persze nem könnyű, mikor az ember a legkisebb szaron is felhúzza magát. Ami ruhát eltervezett, hogy felvesz, az mégse passzol hozzá, újakat keresgél, emiatt elkésik a munkából, a kollégák úgy néznek rá, mint a véres hurkára, a főnöke kiakad, mert nem jól teljesít, stb. Ez csak egy eset volt, de száz másik létezik, amikhez mérhetetlenül nagy türelemre van szükség.

Ha nem éri az embert annyi inger, és nem érintkezik zavaró tényezőkkel, máris jobb a helyzet, de még így is lehetnek fennakadások. Nagyon nehéz kordában tartani az érzelmi kilengéseket, ennek vagy annak hatására... Én türelmes ember vagyok, de azért néha nálam is elszakad a cérna. Alapvetően nem vagyok idegbeteg, de sajnos vannak olyan élethelyzetek, események, amikor még én is megingok kicsit, és egyszerűen türelmetlenné válok.

Ami kihozhatja a türelmetlenséget nálam:
- értetlenkedés, ha valamit 20x kell elmondani,
- ostobaság, plusz ha ez még gonoszsággal is párosul,
- gerinctelenség.

Persze, ezek már eléggé bicskanyitogató dolgok, ezektől bárki másnál is elszakadna a cérna, de engem mégis zavar, és jelenleg még nem tudok ellene mit tenni, ha ilyenekkel találkozom. Nem tudom normálisan lereagálni sajnos, és türelmetlenné válok, ami esetleg kiabálást eredményez, vagy éppen hogy elfojtott frusztrációt.

A kiabálással legalább megszabadulok az ártó gondolatoktól, de ha elfojtom (ahogy régebben mindig is tettem), akkor elkezd felhalmozódni bennem, és a végén, mikor már nem bírom, kipukkan a lufi, és lesz egy szép kis (vagy nagy) betegségem. Hát kell ez? NEM! Akkor mégis hogyan ússzam meg türelmesen?  Hogyan kezeljem az idegesítő dolgokat?

Bizonyára kifejlesztettek már erre pár módszert, de nekem valami több kell... szerintem ezt majd nekem kell kitalálnom, mert bár próbáltam sok mindent, mégse váltak be igazán. Nincs mese, ki kell dolgozni egy saját módszert, ami biztosan működik!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6515539592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása