Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Egy kis kikapcsolódás

2020. március 19. - S.Viendo
Sokféleképpen lehet kikapcsolódni, számos módja létezik a lazításnak, és én most a számítógépes verziót szeretném megosztani. Már nagyon régóta beszippantott ez a világ, talán valahol mindig is egy menekülő utat jelentett számomra, de közben megtaláltam benne a szépséget, a dolog jó részét is.

Először Nintendoval kezdtem, aztán nagyon megtetszettek a különféle pc játékok, amiket számítógépre adtak ki. Sokféle kategória létezik, némelyik kicsit agresszívabb műfajt képvisel, de van logikai, stratégiai, sőt még szerepjáték is. Annyi felé van, hogy mindenki meg tudja találni bennük a kedvére valót.

Én több fajtát is kipróbáltam, rengeteg játékkal játszottam, és mindig is tökéletesen ki tudott kapcsolni, és kapcsol ki mind a mai napig. Ha esős, hideg idő van kint, az remek alkalom arra, hogy kicsit leüljek a gép elé, és pötyögjek valamennyit. Engem feltölt, elvarázsol, elűzi a gondolataimat egy időre.

Egy hátulütője van csak, hogy nagyon könnyen függővé válhat tőle az ember.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8115536956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása