Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Visszaterelés a helyes mederbe

2020. március 18. - S.Viendo
Igen, hát ez a legnehezebb szerintem, vagy ahogy mondani szokták, mindig az arany középútra kell törekedni, ami sosem könnyű. Ez majdnem mindenre igaz, de én most az étrend kapcsán hozom fel, nehogy beleessek a korábbi hibáimba...

Észrevettem ugyanis magamon, hogy egy idő után elkezdenek hiányozni azok az ízek, vagy élelmiszerek, amiket régebben (a helytelen táplálkozás közben) nagy örömmel fogyasztottam. Hiába pótoltam valami mással, eddig mindig ugyanoda lyukadtam ki. Persze most valamiért nagyobb az akaraterőm, hogy rászóljak magamra, mit nem kéne, meg hogy kéne, de még nem az igazi...

Mindenesetre úgy döntöttem, hogy erről is írok egy bejegyzést, hátha segít átvészelni a kritikus időszakot, ami szerencsére, vagy legalábbis eddig nem annyira vészes, mint korábban. Gondolom amiatt sem, mert most normálisabban, ésszerűbben, megfontoltabban főzők és étkezek, állítom össze nap mint nap az étrendemet.

Úgy vettem észre, egyedüli visszatartó erő a betegségem, hogy minden hónapban figyelmeztet, ne álljak le azzal, amit elkezdtem. Ezek szerint jó oldala is van... 

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7715534390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása