Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Valahol el kell kezdeni...

2020. március 14. - S.Viendo
Na de hol?

Min érdemes először változtatni? Mert egyszerre mindenen úgysem tudunk, de annál a kezdő elsőnél sem szabad leragadni! Én pont ezt csináltam... Nagyon jól tudtam, hogy a teljes sikerhez nem egy dolog megváltoztatására van szükség, hanem több mindenre, de mégsem így csináltam, vagy csak részben így. Ott követtem el a hibát, hogy csupán egyetlen dolgon változtattam, és aztán, mint aki jól végezte dolgát, szépen leragadtam. Ráadásul az az egy sem volt teljesen sikeres...

Az étrend

Az étrend megváltoztatása egy dolog, de az csak - ahogy mondani szokták - a jéghegy csúcsa... az nem elég a teljes gyógyuláshoz! Sőt, pláne úgy, ha aztán nem is tartom magam hozzá. Persze, egy diétához - főleg ha drasztikus - nagyon nehéz hosszú távon igazodni, és előfordulhatnak kilengések, ezt aláírom, de akkor nem ész nélkül kell csinálni, mint ahogy én csináltam! Mert én hogy csináltam? Hirtelen (egyik napról a másikra) átálltam az új étrendre, megvonva magamtól szinte minden húst, tejterméket, és mondhatni, csak a zöldségek, gyümölcsök jöhettek számításba.

Az irány jó volt, csak fokozatosan kellett volna átállnom egyik étrendről a másikra... Na sebaj, most már ezt is tudom! Az ember általában a saját hibáiból tanul és sokkal jobban elhiszi a dolgokat, ha azokat a saját bőrén tapasztalja meg. Nem is bírtam túl sokáig csinálni ezt, néha-néha rosszullétek jelentkeztek, főleg a piros napok alkalmával, úgyhogy inkább hagytam a csudába az egészet. Vagyis mit csináltam? Feladtam! Ugyanott folytattam, ahol előzőleg abbahagytam, és az eredményeimen ez meg is látszódott!

Most már eldöntöttem! Kétszer ugyanazt a hibát nem fogom elkövetni! Igenis tenni fogok azért, hogy rendbe jöjjenek a dolgok! Hamarosan talpra állok a lábadozásból, és - remélem - újult erőkkel vetem bele magam a kő kemény munkába! Mert ez munka lesz, nem szórakozás, azzal sajnos eddig se mentem semmire...

A hiba felismerése

Haladás! Legalább már felismertem, hogy hibáztam. A hiba most az volt, hogy elkezdtem változtatni, de nem csináltam végig. Továbbra is a hibás úton haladtam, csak most egy másikon. Sajnos rengeteg hibás út létezik, és kevés a jó, rájuk találni meg aztán még nehezebb. De nem lehetetlen! Semmi se lehetetlen! Próbálgatni, kísérletezgetni kell és előbb utóbb meglesz a helyes út is.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1715520976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása