Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Saját főzős blog

2020. március 14. - S.Viendo
Mindig is szerettem volna egy saját főzős blogot, ahová gyűjthetem és megoszthatom másokkal is kedvenc, jól bevált receptjeimet. Ezeknek egy részét neten találom, egy részét pedig vegyesen, mindenféle szakácskönyvből olvasom. Csakis a kipróbált recepteket szándékoznám kiposztolni, amelyeket már legalább egyszer elkészítettem, hiszen minek írjak olyan ételről-italról, amiről fogalmam sincs milyen ízű, állagú, kinézetű. Meg aztán túl sok értelme nem lenne annak, ha simán csak átmásolnék ide valahonnan akár egyet is.

Sok recept úgy jó, ahogy van, de akad köztük olyan is, amibe kicsit belenyúlok, változtatok rajta. Leginkább az összetevőkben szoktam némi módosítást eszközölni, de az is előfordul, hogy az elkészítés módját csinálom másképp. Attól még ugyanolyan jó lehet az eredeti recept, csak időnként muszáj az én szám íze szerint készíteni a finom falatokat. :P

Néha az a gondom, hogy olyan összetevőket írnak, ami nem hétköznapi, tehát majdem 100%, hogy épp nincs itthon. Esetleg az összetevő milyensége hagy némi kívánnivalót maga után. Gondolok itt arra, hogy pl. állati eredetű a cucc, de én mondjuk csak növényevő vagyok.

Aztán fotosnak tartom itt azt megjegyezni, hogy ha már lemásolok egy receptet (vagy bármi mást), arról illik tájékoztatni a tulajdonosát, vagy legalább feltüntetni az adott bejegyzésben egy olyan hivatkozást, amelyben a forrás megjelölése is szerepel. Sajnos sok helyen láttam már tudatlanságból, vagy akár gonoszságból elkövetett ilyen jellegű hiányosságokat...

Tehát a lényeg, hogy mindenképpen lesznek majd témába vágó receptek a blogon, legalábbis ez a terv. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1015520980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása