Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Kókuszos almás mini zabpalacsinta (vegán)

2020. december 15. - S.Viendo

Egyik reggelire gondoltam egyet, és megpróbálkoztam egy palacsinta sütéssel, ami nálunk nem igazán jellemző, mert igyekszem azért visszafogni az olaj fogyasztását is. Mini palacsintákban gondolkodtam, hogy a kislányomnak is kézre álló legyen, na meg hogy ne essenek szét. Az alma pucolást és reszelést leszámítva egész gyorsan összedobható ez az étel, és azért is szeretem, mert cukorra sincs hozzá szükség.
20201124_100054.png

Hozzávalók:

pár szem édeskés alma
6 ek zabliszt
1-2 dl növényi tej (nekem kókusz)
kókuszolaj a serpenyő kikenéséhez

Elkészítés:

Az almákat meghámoztam, kivágtam a magházaikat és kis lyukú reszelőn lereszeltem őket. A lisztet és a tejet hozzáadva kissé folyós, de sűrűbb masszát kevertem ki. Egy szilikonos ecset segítségével kiolajoztam egy serpenyőt, és felforrósítottam, majd evőkanálnyi méretű darabokat raktam bele a palacsinta tésztából.

Amikor a széle barnul, akkor lehet megfordítani, és újra kiolajozni a serpenyőt, hogy ne ragadjanak le a palacsinták.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr616339344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása