Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán karalábé krémleves

2020. október 31. - S.Viendo

Halloween ide vagy oda, nem készültem semmivel, pedig rengeteg remek recept ötletet láttam az interneten. Valószínűleg most a fogszabályzó is visszatart abban, hogy édességeket gyártsak, illetve olyan ételeket, amelyek fogyasztása nem javasolt. Helyettük erre a fincsi levesre esett a választásom, amire azért vagyok büszke, mert maradékokból készült, és nagyon nagyon finomra sikerült!
20201031_190844.png

Hozzávalók:

1 nagy fej lehetőség szerint zsenge karalábé
1 l főtt fokhagymás krumpli alaplé
1 cs. friss petrezselyem szár
1 db friss lestyán szára
egy kevés főtt lila hagyma alaplé
ízlés szerint só
1-2 dl házi zabtejszín
1 dl rizstejszín

Elkészítés:

A karalábét megtisztítottam, és sós vízben feltettem főni. A zöld növényi szárakat feldaraboltam, és a karalábéhoz dobtam, mikor az puhulni kezdett. Amikor kész lett, hagytam kicsit hűlni, aztán turmixgépbe öntöttem, és bele tettem az összes többi hozzávalót is. Közben kóstolgattam, ízlelgettem, ízesítettem, ha szükséges volt, végül felforraltam újra.

Rozsos abonettel, másnap maradék főtt krumplival ettem.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7016263388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása