Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Saláta főzelék (vegán)

2020. október 26. - S.Viendo

A kislányom hozzátáplálásánál jött velem szembe először ez az ötlet, mert én korábban soha nem ettem ilyet, pedig gyorsan megvan, és rettentő finom is! Elsőre nekem is furán hangzott, hogy salátából főzelék, de valójában ugyanúgy kell elképzelni, mint a spenótból, sóskából, vagy mángoldból készült főzelékeket. A végeredmény nagyon finom lett, még jobb is, mint vártam!
20201026_120810.png

Hozzávalók:

6 db közepes krumpli
1 nagy fej saláta
4-5 gerezd fokhagyma
2 ek bármilyen liszt (én teljeskiőrlésű búzát használtam)
1 dl rizstejszín
ízlés szerint só
ízlés szerint majoranna

Elkészítés:

A krumplit sós vízben megfőztem, a vége felé hozzáraktam az összezúzott fokhagymát is, a salátaleveleket megpároltam, a levet leöntöttem, majd botmixer segítségével összekevertem, végül pürésítettem őket. Hozzáadtam a lisztet és a tejszínt, végül megsóztam.

Sárgarépás vöröslencse fasírttal ettük, melynek receptjét korábban már posztoltam a blogra.

Jó étvágyat!

A salátafőzelék receptötletét itt találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2616258524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása