Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Megújul a blogom

2020. október 05. - S.Viendo

Úgy döntöttem, adok kicsit többet magamból a világnak, ezáltal megújítom a blogomat, hogy letisztulttá váljon, érthető legyen, mi köré épül, és hogy valójában miért is jött létre.

Amikor elkezdtem, még fogalmam sem volt, mi lesz belőle, de tudtam, hogy szükségem van rá, mert ide bármikor visszatérhetek, és kiírhatom magamból, ami nyomaszt. Azóta tovább fejlődött, és végül a panaszládából egy valódi virtuális napló kerekedett, ami szintén hatalmas mankóul szolgált, hogy a kitűzött céljaimat elérhessem.

Jelenleg már ott tartok, hogy lassan én is receptkönyvet írhatnék, hiszen annyiféle ételt készítettem el, és osztottam meg már ezen a felületen. Sokkal fontosabbnak tartom azonban azt, hogy az emberek egy kicsit a saját történetemet is megismerjék, és lássák, hogy a legreménytelenebbnek tűnő helyzetekből is van kiút.

Ezért formálom át a blogot sokkal személyesebbre, és mesélem el a saját tapasztalataimat, mert így talán másoknak is tudok segíteni ezzel.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9916227384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása