Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Lencse gulyás gazdagon (vegán)

2020. augusztus 16. - S.Viendo
Eredetileg bab gulyást szerettem volna készíteni, de legnagyobb meglepetésemre nem találtam itthon babot, legalábbis olyat, ami gyorsan elkészül, ezért a lencse mellett döntöttem, és így is remekül sikerült. :-)

20200816_120155.png

Hozzávalók:

500 g lencse (nálam konzerv)
1 db nagy vöröshagyma
5 gerezd fokhagyma
3 db nagy sárgarépa / fehérrépa
negyed karalábégumó
negyed zellergumó 
1 db kicsi paradicsom
1 db kicsi kápia paprika
1 ek őrölt pirospaprika
1 ek só
ízlés szerint fekete bors
1 csokor friss petrezselyem levél
1 kk őrölt kömény
3 db babérlevél és egy kevés őrölt is
olívaolaj

20200816_120206.pngElkészítés:

A felkockázott vöröshagymát egy kis olajon megpirítottam, majd rádobtam a pirospaprikát és a többi darabolt zöldséget. Felöntöttem annyi vízzel, amennyi ellepi, és főzni kezdtem, közben beletettem a fűszereket is, és amikor már megpuhult minden, bele raktam a leszűrt lencsét.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1416165510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása