Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán vadas mártás

2020. július 04. - S.Viendo

Amióta elkezdtem a vegán kihívást, nem is volt időm receptet posztolni, pedig nagyon szerettem volna, úgyhogy ezt most pótolom. Sok jó étel készült, nehéz kiválasztani, melyiket mutassam meg először, de talán valahogy majd megoldom a dolgot. :-)
20200701_121543.png

Első nap készítettem egy vadas mártást, ami önmagában is vegán szokott lenni, de én szerettem volna emellett még le is egyszerűsíteni, úgyhogy csak azt raktam bele, ami feltétlenül szükséges.

Hozzávalók:

5 db sárgarépa
5 db fehérrépa
friss petrezselyemzöld és kevés a sárgarépa leveléből is
egy jó adag friss zellerlevél
2 tk dijoni mustár
só ízlés szerint
1 dl zabtejszín (elhagyható, de ettől krémesebb lesz)

Elkészítés:

Miután a zöldségeket megpucoltam, megmostam és egyforma darabokra vágtam, feltettem egy fazékban főni. Amikor megpuhultak, botmixerrel pürésítettem őket, hozzáadtam a mustárt és a tejszínt is, majd jó alaposan összekevertem az egészet.

Jó étvágyat!

Zöldborsót főztem hozzá, és teljes kiőrlésű durum tésztával vagy kenyérgombóccal tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr5115981294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása