Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Paradicsomos lencsesaláta (vegán)

2020. június 30. - S.Viendo

Szokás szerint megint valami gyorsan elkészíthető és laktató kajára volt szükségem, amikor is eszembe jutott egy már korábban elkészített saláta ötlete.
20200629_144604.png

A recept nem az én fejemből pattant ki, hanem egy nagyon szuper szakácskönyvből ismerem, a 160 grammos szénhidrátdiéta című könyvből.

Hozzávalók:

1 db konzerv lencse
8 db koktélparadicsom
fél fej fejes saláta
2 ek olívaolaj
1 ek balzsamecet
só, bors
bazsalikom

Elkészítés:

A lencsét átmostam, és egy tálba raktam, majd hozzáadtam az olajat és az ecetet. A paradicsomokat felnegyedeltem, a salátaleveleket összetépkedtem és a lencséhez adtam. Megsóztam, megborsoztam, a végén bazsalikommal szórtam meg, de ez akár el is hagyható, mert amúgy is nagyon finom!

Jó étvágyat!

Tényleg pillanatok alatt elkészül, és ha teljes kiőrlésű kenyérrel esszük, garantált a jól lakottság érzése. Én így tettem, és jól is laktam tőle. :-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2115973890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása