Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Visszereim sorsa

2020. június 24. - S.Viendo

Sajnos visszeres a lábam, ami nem a terhességgel jött elő, hanem már korábban jelentkeztek nálam a tünetek, ugyanis örököltem. Most végre odajutottam, hogy ezzel is tudok foglalkozni, úgyhogy elkezdtem gondolkodni rajta, hogyan oldjam meg a problémát.

Korábbi életmódommal nem segítettem elő a gyógyulást, konkrétan az ülőmunka és a mozgás teljes hiánya jelentősen rontott a helyzeten. A terhesség, illetve az ezzel járó pár kiló plusz sem volt rám e tekintetben kedvező hatással, viszont ahogy előző posztomban is írtam, rengeteg pozitív dolgot adott. 

Nézegettem, miként lehetne orvosolni a problémát, mert amellett, hogy esztétikailag nem szép látványt nyújt, később se legyen rosszabb és ne fájduljon meg. Többféle módszer létezik, én ezek közül a krémeket próbáltam ki korábban, amik rövid távon látszólag nem segítettek. Talán ha huzamosabb ideig használtam volna őket, vagy megfelelő krémet használtam volna, megtették volna hatásukat.

Az étrend, a sport, és a vitaminok biztos, hogy pozitív hatással vannak az ereimre, de ugye még ezeket sem csinálom régóta. Állítólag nem is lehet ezekkel a módszerekkel végleg megszüntetni a panaszokat, erre csak a műtéti megoldás alkalmas. Ezt azonban még át kell gondolnom rendesen, illetve meg kell nézetnem dokival, hogy mégis csak egy szakember mondja meg, mi legyen.

Addig is futok, plankelek, naponta felpolcolom a lábam fél órára, elkezdek újra biciklizni, és beszerzek egy gesztenyekrémet is.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8315912838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása