Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Mit adott az anyaság?

2020. június 23. - S.Viendo

Azon kívül, hogy az életünk értelmét, a szemünk fényét adta, sok más pozitív élménnyel és tulajdonsággal is gazdagított minket.

Többesszámot írtam, mert ezt minden nő megtapasztalja, amikor anyává válik, és mert az apák is hatalmas változáson mennek ilyenkor keresztül. Mivel én anya vagyok, csak a saját személyes tapasztalataimról tudok részletesen írni, de azok rendkívül pozitívak, és az életem további részére erősen rányomták bélyegüket.

Először is nem vagyok már félénk, annyira visszahúzódó sem, sőt egyenesen megmondom, ha valami nem tetszik, de a tetszésemnek is ugyanúgy hangot adok. Kiadom egyből a mérgem, nem tárolom, nem őrlődök semmin, ami a szívemen, az a számon. Sokkal bátrabb vagyok, bele merek vágni olyan dolgokba, amikre azelőtt gondolni sem mertem.

Megnőtt az önbizalmam, elhittem, hogy igenis tettem le valamit az asztalra, már csak a terhességgel, a szüléssel és a gyerek nevelésével, gondozásával, nem utolsó sorban táplálásával. Minden napot sikeres napként zárok, jól eső érzés visszatekinteni az adott nap történéseire, és nyugtázni, hogy megint megcsináltam!

Sokkal jobban megbecsülöm az énidőt, okosabban osztom be a rendelkezésre álló napi 24 órát, kifejezetten tartalmasan telnek a hétköznapjaim is. Megtanultam a jövő tervezgetése mellett magának a pillanatnak élni, így minden perc ajándék lett az élettől.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr2815912142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása