Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Melegfronthatás 2.0

2020. június 05. - S.Viendo
Gondoltam, érdekességképpen megírom, hogy két napja újra átestem egy melegfronton, aminek hatásai kísértetiesen hasonlítanak az egy hónappal ezelőtti posztomban leírtakhoz. Ez azt jelenti, hogy legutoljára három hete tapasztaltam magamon meglepően enyhe tüneteket...
thermometer-clipart-1.jpg

Szóról szóra le tudom írni ugyanazt, mint ami legutóbb történt velem, vagyis hogy éreztem egy kis fáradtságot, álmosságot, de nem akkorát, mint annak idején, így nem rontotta el az estémet. Könnyen el tudtam aludni, és kifejezetten nyugodtan aludtam az éjjel.

Ezt abból gondolom, mert másnap reggel ugyan tompa fejfájással ébredtem az egyik oldalamon, viszont ez pár óra elteltével nem hogy nem erősödött fel, hanem magától elmúlt. Az álmosság aznap is rajtam volt, ahogy szokott, és ebéd után aludtam is egy kicsit, de ébredés után nem sokkal magától elmúlt teljesen minden panaszom.

Vajon minek köszönhető, hogy már nem megy szét a fejem minden alkalommal, amikor érkezik egy melegfront? Miért nem vagyok fáradt és kimerült? Miért bírom végig pörögni a napot egy kisgyerekkel reggeltől estig? A válasz szerintem pofon egyszerű: életmód változtatás!

Lassan már két hónapja szedem a nagy dózisú vitaminjaimat, amelyeknek csodás hatásai vannak azóta is a szervezetemre. A sportolást sem hagytam abba, sőt a plankben és a futásban is szép fokozatosan egyre többet bírok. Természetesen az étrend is maradt, ahogy eddig, azaz már négy hónapja törekszem az egészségesebb ételek elkészítésére és evésére.

Mindenkit biztatok a változtatásra, aki úgy érzi, hogy elég volt!

Kép forrása: clipart-library.com

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6015741040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása