Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Rumos diós fügegolyók

2020. június 04. - S.Viendo

Régebben vettem egy csomag aszalt fügét, mert olyanom volt, de már egy ideje ott porosodott bontatlanul a konyhaasztalon, és gondoltam mielőtt lejár, fel kéne használni valamihez. Szeretem a gyors és egyszerű recepteket, valahogy így akadtam rá a neten erre a csodás édességre is.
20200604_202011.png

A receptet a mindmegette.hu oldalon találtam, de nem mentettem le a könyvjelzőkbe, hanem csak a telefonommal kifotóztam a monitorról.

Hozzávalók:

20 dkg aszalt füge
10 dkg darált dió
1 ek rumaroma
csokireszelék
kókuszreszelék

Elkészítés:

A fügét egy éjszakára terveztem vízbe áztatni, de aztán két éjszaka lett belőle, majd másnap leszűrtem, és botmixerrel pépesítettem. Hozzáadtam a diót és a rumot, jól összekevertem és nedves kézzel golyócskákat formáztam a masszából, és meghempergettem őket csoki- és kókuszreszelékben.

Jó étvágyat!

A füge vize nagyon édes, így azt később fel lehet használni pl. reggelibe édesítőnek méz, vagy akár juharszirup helyett.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr6815740948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása