Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Zserbó ízű zabkása

2020. május 30. - S.Viendo

Imádom a zserbó sütit, tömény ízorgia! Azonban az elkészítése már kicsit pepecselősebb, és még meg is kell sütni, viszont a zabkását nem kell! :-)

A zabkása remek reggeli, mert feltölt energiával és beindítja a napot, de ha ezt még megspékeljük néhány fortéllyal, akkor élvezetes is lesz enni.

Nálam napi szinten szerepel zabpehely az étrendben, és az a jó benne, hogy a végtelenségig lehet variálni különféle gyümölcsökkel, lekvárokkal, fűszerekkel.

Nemrég pattant ki az agyamból ez a recept, és minél előbb ki akartam próbálni, hogy valójában milyen ízű. Nem kellett csalódnom, nálam hozta a zserbó hatást, ezért eldöntöttem, hogy nem utoljára csináltam.

Hozzávalók:

2 marék zabpehely
3 ek sárgabaracklekvár
6 db aszalt sárgabarack
2 ek darált dió
1 ek kakaópor (elhagyható)
bármilyen édesítő (elhagyható)
víz

Elkészítés:

A zabpelyhet és az aszalt sárgabarackokat forró vízzel leöntöttem, lefedtem és hagytam állni, míg teljesen meg nem puhultak. Minél tovább hagyjuk állni, annál jobb, de már 10-15 perc is elég neki, ezalatt a zab átveszi kicsit a barack édes ízét. A legvégén hozzákanalaztam a többi összetevőt és jó alaposan elkevertem mindent.

Jó étvágyat!

Az inspirációt zabkásához innen vettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8215729676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása