Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Első saját kenyerem (vegán)

2020. április 27. - S.Viendo

Kiindulásnak nem is volt rossz, tekintve hogy még soha sem csináltam, mert nem igazán tudtam, hogyan fogjak hozzá, van-e valami extra, ami a kenyérsütéshez szükséges. Ez alkalommal sem voltam tisztában vele, egészen egyszerűen csak elhatároztam, hogy lesz ami lesz, belevágok a készítésébe.
20200427_193840.png

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy sokáig keresgéltem a megfelelő receptet, amin elindulhatok, és törekedtem a legegyszerűbb és leggyorsabb elkészítési módok megtalálására. Eddig mindig a boltból hoztuk a kenyeret, hol ilyet hol olyat, mert úgy gondoltam, nincs rá elég időm, hogy magam fogjak neki.

Tévedtem, ugyanis ezzel a recepttel elkészíthettem életem első kenyerét, sőt ez még löketet is adott arra, hogy a későbbiekben tovább kísérletezgessek. Mivel első körben sima fehérliszttel sütöttem, legközelebb más fajta, egészségesebb lisztekkel is ki fogom majd próbálni, de nem csak a liszteket lehet variálni, hanem a többi összetevőt is.

Hozzávalók:

4 bögre liszt
2 tk sütőpor
2 ek kókuszolaj
1 bögre meleg víz
két csipet só

Elkészítés:

A sütőport a liszttel és a sóval összedolgoztam, majd meglocsoltam az olajjal és a vízzel. Alaposan összegyúrtam az egészet, amíg egynemű tésztát nem kaptam. Ebből kör alakú cipót formáztam, amit sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem és egy kés segítségével keresztet rajzoltam a tetejére. 190 fokra előmelegített sütőben kb. 40 perc alatt megsütöttem. 

Jó étvágyat!

Az én kenyerem egy kicsit kiszáradt és kívül megkeményedett, mert nem tudtam, mit csináljak vele, miután kész lett. Utólag jöttem rá, hogy le kellett volna takarni egy konyharuhával és úgy hagyni kihűlni, mert a korábbi pogácsáimból kiindulva, azok ezzel a módszerrel még másnap is kívül-belül puhák maradtak.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr7015645148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása