Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Aquaman

2020. április 24. - S.Viendo

Ha most filmet kéne ajánlanom, azt mondanám, ezt nézzétek meg, habár ezt már biztosan mindenki látta, amikor kijött a mozikban, vagy utána nem sokkal. Nekem viszont csak most volt szerencsém megnézni, ugyanis a szülés és az ezután következő időszakban sokkal fontosabb dolgom is akadt. Nem hogy filmet nézni, de kb. semmire sem volt időm, erőm, energiám, úgyhogy most jött el az ideje, hogy bepótoljam az elmaradást.
war-sg-001-a1035-p704.jpg

Én mindig is szerettem és nyomon követtem a képregényadaptációkat mind Marvel, mind pedig DC oldalon, és azt kell mondjam, hogy ez utóbbi jó nagy csalódás volt számomra. Egészen addig a pontig, ameddig meg nem néztem az Aquaman című filmet, mert nagy meglepetésemre ez egy igen jól sikerült alkotás lett. 

Tele van humorral, akcióval, rendkívül látványos elemekkel tűzdelt az egész. Érdekes, jópofa a víz alatti világa, emellett a film szépen építi fel a történeti szálait is, és nem utolsósorban van egy belevaló főhős. Főhősnek szerintem tökéletesen eltalálták Jason Momoa színészt, akit a Trónok harca című sorozatban láttam először.

Ez a film nagyon jó kis kikapcsolódást nyújtott a napunk zárásaként, pontosabban szólva a mozizás már áthúzódott következő napra, ugyanis hajnali 1-kor lett vége. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy előtte megnéztünk egy másik filmet, mégpedig A Nagy Falat, amiben Matt Damon a főszereplő. Ez sajnos elég nagy csalódás volt, aminek a következménye az lett, hogy jól széttrollkodtuk az estét.

Szóval muszáj volt utána valami olyat néznünk, ami jónak ígérkezett, és aztán később mint kiderült, be is váltotta a hozzá fűzött reményeket.

Aquaman filmkritika itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr3815638896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása