Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Csikung

2020. március 21. - S.Viendo

Na erről sem hallottam még... Legalábbis azelőtt. Pedig pontosan ilyen gyakorlatokra lett volna szükségem annak idején, mint amilyeneket ez a keleti harcművészet és alapjai nyújtani tud. Persze akkoriban pontosan nem tudtam, hogy mire van szükségem, vagy hogy egyáltalán szükségem van-e valamire. Mostanra már összeállt a kép, tudatosult bennem minden, éppen akkor, amikor 3 nappal ezelőtt kipróbáltam ezt a csodát.

Úgy alakult az egész, hogy az étrend mellé kerestem valami olyan mozgást, ami nem túlságosan ugrálós, de mégis erősít. Az egyik életmód könyvemben bukkantram rá a csikungra, és elkezdtem olvasgatni róla. Fogalmam sem volt, mire számítsak, úgyhogy amikor elkezdtem alkalmazni magamon, rádöbbentem, hogy ezek tulajdonképpen légzőgyakorlatok, amikre mindig is nagy szükségem lett volna a stresszes életem során.

Meglepődtem, hogy mennyire jó ezeket a gyakorlatokat csinálni, mert miközben megtanulok helyesen lélegezni, el tudok lazulni, és még erősödnek is az izmaim, egyenes lesz a tartásom. Nem tudom melyik tornafajta képes ilyesmire, biztos van olyan, de lehet, hogy annak a végére teljesen kifulladnék. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a csikungra és biztosan érzem, hogy kezdetben tökéletesen megfelel számomra.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr8015542230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása