Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Talpmasszőrnél

2020. március 15. - S.Viendo
Pár év alatt két talpmasszőrnél jártam. Az első egy idős néni volt, a másik egy középkorú nő. Teljesen máshogy csinálta mind a kettő. A néni jó volt, de a középkorúhoz képest mégsem éreztem annyira hatékonynak, ráadásul voltak vele ilyen-olyan bajok, és talán a sors akarta úgy, hogy elkerüljek tőle. A gond egy kicsit vicces is, mert az történt, hogy teljesen hanyatt fekve hagytam, hogy masszírozza a lábam, mire hirtelen horkolásra lettem figyelmes... Masszírozás közben szépen elszundított, de nem ez volt az első eset. Azt mondta, ez az új gyógyszerének a mellékhatása.

A középkorú talpmasszőröm is érdekes egy ember... mikor először beléptem hozzá, azt hittem bolond. Aztán rájöttem, hogy különleges képességekkel bír... Nem tudom mivel, de hatással volt rám, és nem csak a fájdalom miatt, hanem úgy éreztem, mintha belém látott volna...
Egy ideje hiányzott már az ellazulás, a feloldódás, a masszírozás, de itt az új helyen egy kicsit kegyetlenebb bánásmódban részesültem. Ez nem feltétlenül rossz, a fájdalom azt jelenti, hogy baj van, és én ezen a bajon szeretnék segíteni egyszer s mindenkorra! Mint említettem, változtatásra van szükség, úgyhogy bízom benne, jó úton járok!

Szóval a masszírozás elég fájdalmas volt, talán amiatt is, hogy sok idő kimaradt, vagy azért, mert nagy a baj. Kaptam a kezembe egy gumigyűrűt, hogy majd annak szorításával vezessem le a fájdalmam. Mondanom sem kell, hogy szükség volt rá... 3/4 óra önkéntes kínzás után elfáradva, leizzadva, de közben jól eső érzéssel keltem fel a székből. Picit megszédültem és szomjas is lettem, viszont a lelkemben és a fejemben rend uralkodott.

Ezek régebbi történetek, azóta nem talpmasszázsozok. Nem is volt rá időm, meg igazából eszembe sem jutott, mert most lefoglal más... Pedig vannak előnyei, pláne ha egy másik ember, például egy szakember csinálja, és nem nekem kell magamat nyomkorászni. Amúgy se értek hozzá, bár van pár könyvem, amikben majd elmélyedek egy kicsit. A fájdalmat leszámítva nekem csak pozitív tapasztalataim vannak ezzel kapcsolatban.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr3515523470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása