Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Vegán sajtos makaróni

2020. augusztus 25. - S.Viendo

Egyik nap vacsorára valami gyors, könnyű ennivalót szerettem volna, ezért mázlim volt, hogy ráakadtam erre a receptre.
20200825_152515.png

A facebook oldalamon már tettem róla említést, de most rukkolával, cukkinivel ettem, és a blogomon is muszáj volt megörökítenem a receptjét.

Hozzávalók:

400 g tészta
2 db sárgarépa
1 db fehérrépa
1 db nagy krumpli
1 db nagy vöröshagyma
fél bögre kesudió
3-4 ek sörélesztőpehely
só ízlés szerint

Elkészítés:

Amíg a tészta megfőtt, enyhén sós vízben puhára főztem a zöldségeket is. A kesudiót finomszemcsésre őröltem a kávédarálómmal, aztán hozzákevertem a sörélesztőt és a sót. A megfőtt zöldségekkel együtt krémesre turmixoltam az egészet, majd ráöntöttem az elkészült tésztára.

Jó étvágyat!
20200825_152509.pngA receptötletet innen vennem.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9116176918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása