Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Naplózás

2020. június 06. - S.Viendo

Sok olyan módszer van, aminek segítségével tartani lehet egy étrendet. Nekem az vált be eddig, hogy egy füzetben vezetem, pontosan leírom, hogy mit ettem aznap.
n853777.png

Ez azért is jó, mert ha látom, hogy előzőleg miket ettem, az segít pár napra előre megtervezni, hogy mi legyen majd a későbbi menü. Arról nem beszélve, hogy fokozatosan, minél több nappal bővül a napló, annál jobb érzés visszanézni, és annál nagyobb büszkeséggel tölt el, hogy már mennyi ideje csinálom az új életmódot.

Az egészet úgy kezdtem el, hogy elővettem egy A4-es méretű, vonalas füzetet, és helymegtakarítás céljából minden dupla oldalt felosztottam öt hétre.

Felülre kerültek a hét napjai, bal oldalt pedig egymás alatt a hetek szerepelnek, hónap - nap - tól - ig megjelöléssel. Nem tüntettem fel külön, hogy melyik a reggeli, ebéd vagy vacsora, csak az adott napra beírtam egymás mellé, hogy aznap miket ettem.

Hihetetlenül változatos és tápláló, egészséges menüt lehet így összeállítani akár egy hétre előre, ami rengeteg időt spórol meg nekem. Ha már megvan a terv, nem kell nap mint nap azon agyalni, mit és hogyan kéne elkészíteni.

Nyilván előny, ha már bevált receptből főz az ember, azaz nem kell hozzá nagyon szakácskönyvet bújnia, hanem emlékezetből is mennek a dolgok.

Én személy szerint imádom ezt a füzetet, ezért a helye szem előtt van az íróasztalon és minden nap minden pillanatában csak arra vár, hogy valami hasznosat írhassak bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr9615743420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása