Endometriózissal anyává válni

Viendo

Viendo

Az olvasás öröme

2020. március 16. - S.Viendo
Már nagyon régen olvastam, az idejét sem tudom mikor, és hogy miért telt el azóta oly sok idő. Mert nem magammal foglalkoztam... Világ életemben háttérbe szorítottam magam mások miatt, alárendeltem magam a párkapcsolataimban, csendes elszenvedője voltam a napi eseményeknek.

Mi lehet ennek a magyarázata?

Valamikor régen elveszítettem önmagamat, és ezzel együtt az önmagamba vetett hitemet, és ezáltal nagyon sokáig nem találtam a helyem ebben a világban. Nem találtam semmi olyat, ami élvezhető, már-már meguntam az életemet is... Pedig gyerekkoromban nem ilyen voltam...

Most, hogy végre visszataláltam a helyes útra, szépen lassan visszatérnek a régi szenvedélyeim is, szeretett hobbijaim, ezzel együtt az olvasás öröme! Olvasni egy könyvet remek érzés, az egész maga egy utazás, amiben teljesen kikapcsol az agyam, és egy másik világban találja magát. Ebben a világban nem agyalok, nem filózok, nem gondolkodok az élet gondjain, a meglévő problémáimon. Itt nem létezik senki és semmi más, ami amúgy valójában körülvesz.

Előnyök

Az olvasásnak tehát a nekem okozott örömön kívül számos előnye is van még: javítja a képzelőerőmet, bővíti a szókincsemet, felfrissíti a memóriámat, stresszmentesít! És az összes közül pillanatnyilag most ez a legfontosabb!
Régen csak krimiket olvastam, idővel viszont már nyomozós, és összeesküvés-elméletes történetek is elkezdtek érdekelni. Miután ezeket is kivégeztem, megpróbálkozom más műfajokkal, és remélem, hasonlóképp el tudok majd merülni bennük. A lényeg, hogy élvezzem, amit olvasok, és lekössön!

Az olvasást azóta is szeretem, és most végre időm is van rá! Persze, nyilván mindig arra van időm, amire szakítok időt, de ez a napi 8 óra munka mellett (plusz utazás) nem mindig valósítható meg. Bár lehet munkába menet és jövet is olvasni akár, és akkor rengeteg időt nyerek vele magamnak. Lehet a munkahelyen is olvasni, ha kell egy 10 perc szünet, vagy ebédidőben, a kellemes ebéd elfogyasztása közben.

Mégis szerintem a legjobb, ha otthon nyugiban, vagy kint a kertben, a levegőn olvasgathat az ember, kedvére annyi ideig, ameddig csak jól esik. Most már egészség-, életmód-, és recept könyveket is olvasok, amikből nagyon sokat tanulok. Ami megtetszik, alkalmazom magamon, kipróbálok egyet s mást, és ha valami beválik, másokkal is megosztom.

A bejegyzés trackback címe:

https://viendo.blog.hu/api/trackback/id/tr1315525948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása